25 Ağustos 2013 Pazar

Mənim...



Çayımı içərəm yalnızca..İsit çay..Tənhalığın içimdə yaratdığı soyuqluğu isitmək üçün ehtiyac duyaram..Bir fincan çay..Səmanı izlərkən.Yanımda kiminləsə səssizlik girdabında boğulduğumuzu hiss edərəm...

Arada bir sevinmək üçün bubliklərimi yeyərəm..Mən də insanam axı..Bu həyatda sevinməyə,üzümün gülməsinə ehtiyac duyduğum üçün..Üzümdə bubliklərin gətirdiyi sevincdən təbəssüm doğar..Kimisə,yanımda oturub da mənə təbəssüm bəxş edən biris olduğunu zənn edərəm...

Arada bir kitab oxuyaram..Kiminləsə danışmaq,dərdləşmək ehtiyacı duyduğum üçün..Oxuyaram..Yox oxumaram..Biz danışarıq..dərdləşərik..O mənə deyər,mən oxuyaram..və sonra da mən ona deyərəm..Kimisə yanımda zənn edərəm..

Bəzən musiqi dinlərəm..Ürəyimin,qulağımın xoş nələrsə eşitmək ehtiyacı duyduğu üçün..Elə zənn edərəm ki,mənə aid edilir oradakı sözlər,fikirlər..Sevinərəm..Kimisə yanımda zənn edərəm..



Bəzən film seyr edərəm..Canlı üz görməyə ehtiyac duyduğum üçün..Filmdəki aktyorun gözlərinin dərinliyində yaşadğı hissin biruzə verilməsini gördüyüm anda onu realda ,öz yanımda görmüş kimi zənn edərəm...

Bunlar mənim real xəyal aləmimdir..Real xəyal dünyam...bir də var şüuraltı xəyal dünyam...Orada isə hər şey daha fərqlidir..Yanağımdan axan göz yaşları oralardan gəlmişlər...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder