5 Haziran 2014 Perşembe

War...


I HATE WARS.
Why do countries get into wars? I mean i understand they get into wars due to political or economic reasons.But war is no way to solve problems! it's almost like legal killing. That sucks.So many people die. So many women get robbed of their husbands or their sons. Or so many children get robbed of their fathers. Why can't all the countries live in peace? I am just not talking about one country in specific but i am talking about ALL the countries. I wish wars could be stopped. I wish wars didn't exist. Wars should be banned. Make love not war.
Wars are bad.But no country wants to be the one to back out or look weak, many countries want payback. I think it's damn stupid. If governments are going to start a war, why not nuke the country first and then send the troops out?
No country enjoys war, they just o it because they think it's necessary to survive like bush.

Müharibələrə nifrət edirəm..
Niyə ölkələr müharibə edir?Mənə elə gəlir ki, ölkələr siyasi və iqtisadi səbəblərə görə müharibə edirlər.Lakin müharibələr problemləri həll etmir.Bu, demək olar ki, hüquqların öldürülməsi deməkdir. Hər şey məhv edilir. Çox insanlar ölür. Bir çox qadınların ərləri və oğulları öldürülür. Bir çox uşaqların ataları qarət olunur. Bütün ölkələr niyə sülh şəraitində yaşaya bilmir? Mən yalnız bir ölkə haqqında yox bütün ölkələrə bunu şamil edirəm. Mən arzulayıram ki, müharibələr sona yetsin .Mən arzu edirəm ki, müharibələr mövcud olmasın. Müharibələr qadağan edilməlidir. Sevin, müharibə etməyin..
Müharibələr pisdir. .Lakin heç bir ölkə geri qalmaq və ya zəif görünmək istəmir, qisaslarını almaq istəyirlər .Mən düşünürəm ki, bu lənətlənmiş axmaqlıqdır. Ölkələr müharibələrdən zövq almırlar, onlar sadəcə düşünürlər ki, kol kimi də olsa, sağ qalmaq zəruridir..



The moment a German soldier is hit by enemy fire, Ukraine, 1943
Alman əsgərinə düşmən gülləsi yağdırılan an..Ukrayna 1943-cü il

He had just got back from the war..
O, sadəxə müharibəsən geri qayıtmışdı..
I can not imagine, and never hope to know, what is going through the hearts and minds of these people..
Mən təsəvvür edə bilmirəm və heç vaxt bilməyə  də ümid etmirəm ki, bu adamların ürəklərindən və fikirlərindən keçir..

My heart completely broke, I can only begin to imagine why he is crying..
Mənim qəlbim tamamilə qırıqdır..Mən təsəvvür etməyə başlayıram ki,onlar niyə ağlayır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder